امير عبداللهي | Amir Abdollahi
 
نويسندگان
آخرين مطالب
برترین مطالب
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

سلام به همه عزيزان، به وبلاگ نصربلاگ امير عبداللهي خوش آمديد!

 

امير عبداللهي؛ يكي از بهترين مشاورها در زمينه سرمايه‌گذاري در تركيه است كه در حال حاضر در شهر استانبول سكونت داشته و دفتر فروش او در برج اسكاي‌لند واقع شده است. پروژه‌هاي مختلف استانبول را به طور كامل معرفي كرده و تا به امروز توانسته بالاي ۳۵ ملك را در اين شهر به فروش برساند.

در اين وبلاگ تصميم داريم تا در مورد بهترين شرايط سرمايه‌گذاري و همينطور مزاياي داشتن دارايي در تركيه به طور مفصل صحبت كنيم. در اين راه كساني كه علاقه به خريد ملك در تركيه باشند، يا هرگونه مورد ديگري را براي سرمايه‌گذاري در نظر داشته باشند؛ بهترين راه داشتن يك وكيل معتمد و آگاه از شرايط اقتصادي لازم است.

اگر تصميم به معرفي شهرهاي تركيه بگيريم بدون شك زمان زيادي از ما ميگيرد. بنابراين بهترين شهري كه مي‌توان براي ايرانيان در نظر گرفت از نظر اقتصادي؛ شهر استانبول است. استانبول يكي از شهرهاي عالي‌رتبه تركيه است كه براي ايراني‌ها، بهترين گزينه براي مهاجرت به تركيه به حساب مي‌آيد.

 

دفتر فروش امير عبداللهي در تهران و همينطور باكو، استانبول و قرار بر اين است كه در آينده به شهر دوبي هم منتقل شود. براي ارتباط مستقيم با يكي از كارشناسان فعال در دفتر مركزي استانبول مي‌توانيد با شماره تماس 00905314810105 تماس حاصل بفرمائيد. ضمن اينكه وب‌سايت رسمي او آدرس روبرو را در بر مي‌گيرد. www.amirabdollahi.com

ضمن اينكه در مورد شركت ملك‌اينوست (اولين شركتي كه آقاي عبداللهي به عنوان مدير در حال فعال در آن است) و همينطور ۴ شركت مختف ديگر نيز به طور مفصل صحبت مي‌كنيم. پس با ما همراه باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۲۶:۱۷ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب